به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز اله ملکی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال یک محموله سنگین مشروبات الکلی خارجی به‌صورت مسلحانه مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارکنان عملیاتی مجرب تشکیل و پس از توجیه و اخذ تجهیزات با یک دستگاه خودرو پوششی به آدرس اعلامی اعزام شدند که سه دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی شناسایی و با علائم هشداردهنده به خودرو اول ایست داده که اعتنایی ننموده و با خودرو به سمت مأمورین حمله‌ور شدند که در همین حین خودرو سوم نیز که در انتها قرار داشته به سمت مأمورین اقدام به تیراندازی کرده و از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با توجه به مسلح بودن قاچاقچیان، مأموران جهت متوقف نمودن خودروهای حامل مشروبات اقدام به تیراندازی کردند که یک دستگاه خودرو تویوتا از ناحیه بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

رئیس پلیس هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن و فاصله ۱۷۰ کیلومتری این منطقه تا مرکز شهرستان و از طرفی دیگر عدم توسعه زیرساخت‌های زیر بنایی این منطقه باعث گردیده که محموله مواد مخدر و مشروبات الکلی به‌صورت مسلحانه با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین انتقال داده شود که این موضوع باعث نا امنی در منطقه شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرارگرفته که حین فرار دستگیر شد، اضافه کرد: همچنین یک دستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان نیز طی تعقیب و گریز واژگون که راننده آن به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت اسکورت خودروهای قاچاقچیان را بر عهده داشت نیز دستگیر شد، گفت: در این عملیات مسلحانه دوساعته یک محموله سنگین مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید