بندرعباس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: در راستای برگزاری هفته پژوهش ، از 85 پژوهشگر و محقق فرهنگی و دانش آموز این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا ، علاء الدین عزیزی یکشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و محققان فرهنگی و دانش آموزان شهرستان افزود: فرهنگیان و معلمان با پرورش دانش آموزان محقق می توانند در زمینه رشد و پیشرفت جامعه به سمت پژوهش گام بر دارند.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش باید خلاق باشد و در مدارس به تولید علم بپردازد و این هفته فرصتی مناسبی است تا ابتکار و خلاقیت دانش آموزان در مدارس شناسایی کنیم و چالش های آموزشی و پژوهشی را مورد بررسی قرار داد.
مدیر آموزش و پرورش بستک با اشاره به تقویت روحیه پرسشگری و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای پژوهش، اظهارکرد: با پژوهش می توان در جهت تقویت و عملی نمودن اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.
وی پژوهش را کلید توسعه کشور عنوان کرد و یادآور شد: برای تحقق جامعه ای پژوهش محور باید زمینه پژوهش درست را به دانش آموزان یاد دهیم تا شاهد جامعه ای پویا و فعال باشیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه از فرهنگیان و معلمان خواست تا با تربیت دانش آموزان پرسش گر به سمت تولید علم حرکت کنیم و گامی بزرگ برای پیشرفت جامعه برداریم.
آموزش و پرورش بستک دارای بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید