img_8968s img_8980s

مدیرمرکز کنترل و ترافیک شهرداری بندرعباس معارفه گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک ،مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری بندرعباس با حضور محمدرضا کهوری مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک و روشنک محمدیان مدیر برنامه ریزی و مهندسی ترافیک برگزار شد .

در این مراسم با صدور حکمی از سوی عباس امینی زاده شهردار بندرعباس ، سجاد صالحی به عنوان مدیر جدید مرکز کنترل ترافیک بندرعباس منصوب و از خدمات و تلاش های ارزشمند نصیر ضمیری مدیر پیشین این مرکز تشکر و قدردانی شد.

محمدرضا کهوری طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس نصیری ، حضور صالحی را به عنوان مدیر جدید مرکز کنترل ترافیک تبریک گفت و ابراز امیدواری کردند که در این مرکز با مدیریت جدید شاهد  تغییر و تحولات جدیدی باشیم.

وی اظهار داشت: راه اندازی مرکز کنترل ترافیک یکی از پروژه های استراتژیک و شاخص حوزه ترافیک شهرداری می باشد که به همت و تلاش همکارانمان در حوزه ترافیک  بالاخص آقای ضمیری  و  تیم همراهشان این امربه نحو شایسته محقق گردید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تغییرات خصوصاًدر سیستم مدیریت یک امر طبیعی و بدیهی ست و قطعا موجب رشد پیشرفت یک مجموعه می گردد، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید مرکز گفت:  امیدوارم در پناه خداوند متعال در جهت پیشبرد اهداف شهرداری تلاش  نموده و موفق و پیروز باشید.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید