آفتاب جنوب نیوز:اداره کل منابع طبیعی موفق شد در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی رتبه برتر بخش عمومی را کسب نماید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی ، وی گفت: دراین جشنواره موفق شدیم نسبت به سال گذشته 30پله ارتقا رتبه جشنواره ای کسب نماییم که این مهم را مدیون تمامی همکاران ستادی و شهرستانها می دانیم.

وی افزود:پس از ارزیابی های صورت گرفته با معیارهای “اثر بخشی،کارایی،اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقای کیفیت خدمات دولتی “درسال1394موفق به کسب مقام برتر در محور شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد شدیم که این موفقیت وارتقا رتبه را مرهون تلاش همکاران می دانم.

امید ذاکری مدیرکل منابع طبیعی استان اظهارداشت: برخود لازم می دانم این موفقیت بزرگ را به همه همکارانم تبریک بگویم چرا که ابتدا عنایت و لطف خداوند متعال و سپس مرهون تلاش ها و کوشش های خستگی ناپذیر همه همکاران ستادی و شهرستانی علی الخصوص همکارانی که زحمت جمع بندی عملکرد را در اداره طرح و برنامه و اداره بازرسی داشتند می دانم.

وی در پایان افزود:جا دارد درهمین جا از تمامی همکاران پرتلاشم دراداره کل و ادارات شهرستانها تشکر نمایم چرا که این موفقیت و سایر موفقیتها را مدیون ومرهون زحمات شبانه روزی تمامی آنان می دانم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید