آئین پایانی دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس با تقدیر از نفرات برتر در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، شهردار بندرعباس در این آئین بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا است که این میهمانی با میهمانی‌های بشری متفاوت است و چون در میهمانی خداوند روح عبودیت و معنویت جاری بوده، در آن از بندگان با مغفرت الهی پذیرایی می‌شود.

عباس امینی زاده افزود: از آنجا که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم آرزومندم همه مؤمنان بهره کافی و وافی را از این ماه مبارک برده باشند.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی شهروندی در رشته‌های مختلف، دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس را برگزار کرد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: از برگزاری شایسته این مسابقات کمال تشکر را دارم و چنین برنامه‌هایی می‌تواند آثار خوبی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار هم بودن و جمع شدن کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری بندرعباس منجر به هماهنگی بیشتر در سیستم می‌شود و این‌گونه فعالیت‌ها باعث شورونشاط بیشتر کارکنان می‌شود.

امینی زاده ابراز کرد: با وجود فشارهای اجتماعی مختلف برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب ارتقای روحیه شهروندان می‌شود که با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر می‌توانیم شورونشاط اجتماعی را ارتقا دهیم.

شهردار بندرعباس گفت: در پایان از حضور کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس و همه افرادی که در قسمت‌های مختلف شهرداری به‌خصوص واحد رفاهی و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی که در برگزاری این المپیاد همکاری داشتند، کمال تشکر را دارم.

همچنین رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در این آئین ابراز کرد: فرهنگ مؤلفه‌های مختلفی دارد که توسعه و تعمیق فرهنگ ورزش به عنوان الگویی اثر گذار می‌تواند بسترساز کاهش بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی باشد.

الیاس محسنی افزود: برگزاری دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس کار سخت و بزرگی بود که با خرد جمعی صورت گرفت که از حمایت‌های شهردار، معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی در این خصوص کمال تشکر را دارم.

وی اضافه کرد: این المپیاد همراه با شورونشاط خاصی برگزار شد و ورزش به دلیل داشتن ویژگی شادی و نشاط‌آور، خصوصاً برای کارمندان سبب می‌شود بازدهی کارشان بالا برود.

این مقام مسئول بیان کرد: از آنجا که کار شهرداری هیچ ساعتی از شبانه‌روز تعطیلی ندارد شادی و نشاط لازمه کارکنان این مجموعه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران ما معتقد هستند که بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است یکی از راه‌های ایجاد شورونشاط میان پرسنل ورزش است و می‌توان چنین المپیادهایی را در طول سال بیشتر نیز برگزار کرد.

محسنی عنوان کرد: دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس بی تنش در فضایی کاملاً سالم برگزار شد که از همه افرادی که در این المپیاد حضور یافتند و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در برگزاری هرچه شایسته‌تر این المپیاد یاری کردند تشکر می‌کنم.

گفتنی است  این المپیاد در رشته‌های ورزشی فوتسال و والیبال ویژه آقایان و دارت، شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، بدمینتون و پرتاب آزاد بسکتبال ویژه آقایان و بانوان برگزار شد و در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات مختلف با اهدای لوح، جوایز و کاپ قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید