جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: تمام جامعه جهانی در عصر حاضر مدیون امام خمینی(ره) است.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع)، هدایت اله امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی”ره” در گفتگو با خبرنگار ما، عنوان کرد: امام خمینی (ره) به دلیل اینکه احیاگر اسلام در قرن حاضر بود تمام جامعه جهانی امروز مدیون این امام هستند.

وی، تصریح کرد: ایده انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نتنها در فضای یک کشور محدود ماند بلکه زمینه ساز تشکیل تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، افزود: قدر بسیج کنندگی مردم ناشی از ایدئولوژی اسلامی حضرت امام بود که امروز توانسته است اسلام را به دنیا معرفی نماید و این برکتی بود که خودسازی و عرفان الهی واقعی حضرت امام آن را بوجود آورد.

هدایت اله امیری ، اظهار داشت: قدرت نرمی که انقلاب اسلامی، با استفاده از رهنمودهای اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوجود آورد و امروز در اقصی نقاط دنیا خود را نشان داده و محور مقاومت تقویت نموده است موجب خشم استکبار جهانی شده است.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، تقویت قدرت نرم انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) را دلیل دشمنی استکبار جهانی، دانست و اضافه کرد: همین موضوع موجب شده تا دشمنان  به طرق مختلف و با حربه های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، رسانه ای، روانی همه توانشان را  برای مقابله به کار برند اما این سد محکمی که به برکت اسلام ایجاد شده هرگز شکست پذیر نخواهد بود.

 

 

 

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید