آفتاب جنوب:تهیه کننده کنسرت “یادها و خاطره‌ها گفت: تالار شهید آوینی بندرعباس ۷ و ۸ بهمن‌ماه میزبان کنسرت “یادها و خاطره‌ها” خواهد بود.

فرید خرمی، افزود: این کنسرت با حضور ۷۰ نفر از اساتید، مدرسین و دانش‌آموختگان آموزشگاه‌های موسیقی استان هرمزگان است و هدف ایجاد شور و نشاط در هرمزگان و یادآوری آن به نسل نا آشنای موسیقی اصیل است.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین فرد گروه ۹ ساله و مسن‌ترین فرد گروه ۶۰ سال سن دارد، تصریح کرد: در این اوضاع که ذائقه موسیقیایی مردم به سمت موسیقی‌های ضعیف و پلی بک رفته و از موسیقی فاخر ایرانی دور شده است به دنبال یادآوری داشته‌ها و موسیقی غنی اصیل ایرانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این گروه پنجم شهریورماه سالجاری در جشنواره شمس مولانا در آذربایجان شرقی توانست از بین سه هزار گروه رتبه برگزیده را به خود اختصاص دهد، اضافه کرد: در این گروه افرادی چون احسان کارآموز رهبر ارکست و مجید درخوش حضور دارند و توانستیم با استفاده از نیروهای  هرمزگانی گروه در خور شأنی را ایجاد کنیم.

خرمی با بیان اینکه در این کنسرت ۱۷ قطعه با تصاویر مرتبط به‌صورت زنده اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد سه قطعه به استان هرمزگان اختصاص‌یافته است تا نشان دهیم موسیقی هرمزگان نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تمامی اهنگ های قدیمی ایرانی را اجرا میکنیم.

خواننده  کنسرت “یادها و خاطره‌ها” در پایان گفت: این کنسرت در هفتم و هشتم بهمن‌ماه به ترتیب در ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰ در دو سانس در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید