آفتاب جنوب: معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان گفت: ۸۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان با مشارکت خیران از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ما، عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره ه به اجرای طرح شوق زیارت در هرمزگان اظهار کرد: این طرح ضمن شناسایی مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت اماکن مقدس مذهبی نشده امکان سفرهای زیارتی با همکاری خیران برای آن‌ها فراهم می‌شود.

وی افزود: ۸۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان با مشارکت خیران از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: ۵۹۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران، ۱۱۳ دانشجو و دانش‌آموز، ۵۶ زوج جوان و ۸۰ نفر از سالمندان تحت حمایت در استان هرمزگان از اعزام‌شدگان به این اردوی زیارتی بودند.

وی، هدف از اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی را تقویت باورهای دینی و ایجاد نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای تحت حمایت دانست.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: مددجویان اعزامی به مشهد مقدس علاوه بر بهره‌مندی از زیارت حضرت رضا (ع) و یک وعده‌غذای متبرک از سایر برنامه‌های آموزشی، مذهبی و سیاحتی تدارک دیده‌شده نیز بهره‌مند می‌شوند.

زارعی، کمک خیران در اجرای طرح شوق زیارت را مؤثر دانست و یادآور شد: نیکوکاران هرمزگانی می‌توانند از طریق سامانه شوق زیارت (shogheziarat.emdad.ir) یا نصب اپلیکیشن سکه و نرم‌افزار سنا و ناب کمک‌های خود، درزمینهٔ اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان به اردوهای زیارتی را فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید