در نشست و بازدیدهای مدیر کل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو و مدیرکل منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مسائل حوزه منابع انسانی و وضعیت اشتغال کارکنان آبفای هرمزگان با حضور خلیل یکتاپرست قائم مقام و مهدی محمدی معاون منابع انسانی این شرکت بررسی شد.

همچنین در سفر مدیر کل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو به هرمزگان، علاوه بر بررسی موضوعات حوزه منابع انسانی، از تصفیه خانه آب بندرعباس نیز بازدید شد و دیدارهایی با پرسنل تصفیه خانه صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، در جلسه ای دیگر که با محوریت مسائل مرتبط با سرمایه انسانی تشکیل شد، خلیل یکتاپرست قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به تشریح وضعیت کارکنان این شرکت پرداخت و در خصوص چالش‌ها، مشکلات و دستاوردهای حوزه آبفا گزارشی ارائه کرد.

شاه بوداغیان مدیر کل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو نیز در این بازدید با کارکنان آبفا دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین از اقدامات انجام شده توسط آبفای هرمزگان در راستای قراردادهای بخش کارگری تعمیر و نگهداری و کاهش مشکلات قدردانی کرد.

مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو نیز در نشست با مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو بر جذب حداکثری نخبگان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای اجرای کامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ابلاغ سند راهبردهای سرمایه انسانی وزارت نیرو در آینده نزدیک، تدوین سیاست‌های تقاضا محور مطابق با نیازهای خط مقدم خدمت‌رسانی را مورد تاکید قرار داد.

همچنین، در این نشست از چهار نفر از پرسنل آبفای هرمزگان با اهدای لوح، قدردانی شد.

گفتنی است، میز خدمت مدیرکل منابع انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در محل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار و پرسنل آبفای هرمزگان خواسته های خود را مطرح کردند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید