نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های هرمزگان با انجام دو بازی و قهرمانی تیم نورد شهرداری تازیان پایین به پایان رسید.

 در هفته پایانی این مسابقات تیم دشتی پارسیان در یک بازی پرگل تیم پویاورزان بندرلنگه را شکست داد.

در این دیدار که ۱۳ گل به ثمر رسید ۸ گل سهم تیم دشتی پارسیان بود که برای این تیم، عایشه دبان سه گل، پریوش باقری و فاطمه کورکی هرکدام دو گل و فاطمه رکاب  یک گل به ثمر رساندند گل‌های تیم پویاورزان بندرلنگه را هم بنفشه رضازاده سه گل و دو گل دیگر را مهدیه اذنب و حفصه طالبی زدند.
داوران این دیدار صدیقه کبری روشنایی، هاجر سلطانی‌زاده، سلماپرماس و نجمه ناصری بودند.
کار نظارت داوران را حمیده سلطانی‌زاده و نماینده هیات فوتبال هم کلثوم دارا بود؛ بهترین بازیکنان این مسابقه پریوش باقری از تیم دشتی پارسیان و بنفشه رضازاده از تیم پویاورزان بندرلنگه شناخته شدند.
در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان  تیم آزادگان  رودان ۱۰ بر صفر  مقاومت میناب  را گلباران کرد.
برای تیم آزادگان رودان فریده رهی پنج گل، معصومه فرجام طلب دوگل، زهرا غلامی، معصومه جهانگیری و فاطمه کریمی (گل به خودی ) به ثمر رساندند.
زهرا مرادی، فائزه تسبیحی، فاطمه زمانی و مریم یوسفی داوران این بازی بودند، نماینده هیات فوتبال هم خانم مرادی‌زاده بود.
در پایان نیم فصل نخست فوتسال بانوان هرمزگان فریده رهی از تیم آزادگان رودان با به ثمررساندن ۱۵ گل خانم گل شناخته شد.
صدیقه نجفی از تیم نورد شهرداری تازیان با ۱۳ گل، پرورش باقری از تیم دشتی پارسیان با ۹ گل و عاطفه حاجبی از تیم نورد شهرداری تازیان با به ثمر رساندن ۸ گل در مکان‌های بعدی گلزنان قرار گرفتند.

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های هرمزگان تیم شهرداری تازیان با کسب ۱۲ امتیاز و بدون شکست قهرمان نیم فصل شد.
آزادگان رودان از چهاربازی که انجام داد سه پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد و با کسب ۹ امتیاز نایب قهرمان نیم فصل اول شد. تیم بانوان شهرداری دشتی با دو شکست و دو پیروزی و به دست آوردن ۶ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

عنوان چهارمی نیم فصل نخست را تیم پویا‌ورزان بندرلنگه از آن خودش کرد، پویاورزان از چهار دیدار خود در نیم فصل نخست سه شکست و یک پیروزی دشت کرد و با سه امتیاز این عنوان را به دست آورد.
تنها تیمی که در نیم فصل نخست نتوانست امتیازی کسب کند تیم بانوان مقاومت میناب بود، این تیم هر چهار بازی خود را با شکست به پایان برد تا بدون امتیاز در قعر جدول‌رده‌بندی قرار بگیرد.
نخستین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان استان هرمزگان فصل ۹۸-۹۷ با حضور ۵ تیم آزادگان رودان، دشتی‌ پارسیان، مقاومت میناب، پویاورزان بندرلنگه و نورد‌شهردارى تازیان در حال  برگزاری است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید