آفتاب جنوب میناب -نمک پور
مهدی بهادری دبیر هیات دوچرخه سواری شهرستان میناب با اشاره به عملکرد قابل قبول هیات دوچرخه سواری شهرستتان میناب گفت: با اقدامات انجام شده، امیذواریم با حمایت مسئولین ذیربط استان و شهرستان در تدارک پیست این رشته در شهرستان میناب و احیا این ورزش جذاب و مفرح باشیم.
بهادری افزود: استعدادهای نخبه وتوانمندی در این رشته در شهرستان میناب مشهود می باشد که استارت و شروع به کار هئیت دوچرخه سواری خود را به نمایش گذاشته اند.
وی ادامه داد: همین زمان اندک فعالیت هئیت دوچرخ سواری شهرستان میناب نشان از موفقیت آمیز بودن برنامه های این هئیت برای استعدادیابی در دوچرخه سواری شهرستان میناب می باشد.
دبیر هیات دوچرخه سواری شهرستان میناب با اشاره به فعالیت خوب و ارزنده در رشته دوچرخه سواری شهرستان میناب اظهار کرد: انگیزه دوچرخه سواران، موقعیت آب و هوایی و شرایطی که ما در استان و شهرستان میناب از دران بهرمندیم باعث شده است تا استقبال از دوچرخه سواری چشم گیر باشد.
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم در آینده با حمایت مسئولین ارشد استانی و شهرستانی نسبت به تهیه دوچرخه مخصوص پیست و تعامل بهینه با استان و فدراسیون بر تعداد دوچرخه های هئیت دوچرخه سواری شهرستان میناب بیافزایئم.
بهادری تاکید نمود:با وجود استعداد جوانان مینابی در تمام رشته های ورزشی دوچرخه سواری نیز از این استعدا مستثنی نبئوده و در همین زمان اندک علاقمندان مستعدی خود را در رشته دوچرخه سواری نشان داده اند و هئیت تاکید دارد تا در بین جوانان و نوچوانان این رشته را نشر دهد.
زیرا می توان با راه اندازی صحیح این رشته ها ما شاهد کسب نتایج خوبی توسط علاقمندان به این رشته از شهرستان میناب در استان باشیم.
وی با اشاره به انگیزه های بالا و تخصصی و شرایط بدنی دوچرخه سواران برای حضور بیشتر در این رشته تاکید کرد: با این وجود هئیت می تواند با یک تا د سال برنامه ریزی مدون و تلاش، در بخش های مختلف بخصوص پیست حرفی های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی با توضیح این موضوع که از هئیت استان با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب خواهیم خواست که برگزاری همایش های همگانی دوچرخه سواری را به همراه مسابقات برگزار در شهرستان میناب برگزار نماید.
وی افزود: انجام این کارها باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان می شود، زیرا با این اقدام می توان ضمن ترویج ورزش همگانی زمینه های شناخت استعدادهای جدید در رشته دوچرخه سواری را در شهرستان میناب و معرفی به استان فراهم نمایئم..
دبیر هئیت دوچرخه سواری میناب تصریح کرد: شهرستان میناب می تواند مانند دیگر رشته های ورزشی در رشته دوچرخه سواری از قطب های اصلی دوچرخه سواری در استان و کشور باشد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید