معاون فناوری اطلاعات ستاد کل سپاه گفت: با توجه به تاکیدات رهبری مبتنی بر اشراف کامل فرماندهان بر تمامی مسائل، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح باید اشرافیت کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول مهوری  در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بندرعباس اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری، اشراف به این نیست که فرمانده کل از اوضاع نیروهای مسلح مطلع باشد بلکه از آن جهت که مسؤولیت و مأموریت دارد و نیروی انسانی تحت نظارت وی می‌باشد باید بداند که چه می‌گذرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انفلاب مبتنی بر اشراف کامل فرماندهان بر تمامی مسائل، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح باید اشرافیت کامل داشته باشند.

معاون فناوری اطلاعات ستاد کل سپاه با تاکید بر اینکه اشراف از طریق ارائه گزارش و کاغذ نمی‌توان فهمید، تصریح‌کرد: اگر چه گزارشات صادقانه تهیه و تدوین شده‌اند اما با آنچه در میدان است، تفاوت دارد به عبارتی فرماندهان باید برای فهمیدن آنچه اطراف‌شان می‌گذرد به گزارشات کاغذی اکتفا نکنند.

مهوری همچنین تاکید کرد: نمی‌توان جای حضور در صحنه و میدان را با گزارشات کاغذی پر کرد و این مهم یعنی حضور فیزیکی در میدان از جمله تاکیدات مؤکد مقام معظم رهبری است.

وی بیان‌ داشت: مضامین اصلی و نظارت از دیدگاه رهبری دارای شاخص‌ها و مولفه‌هایی است که نتیجه آن فهم واقعیت‌ و حفظ حالت آسیب‌ناپذیری سپاه است.

معاون فناوری اطلاعات ستاد کل سپاه با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از سپاه پاسداران افزود: ایشان انتظارات خود از نهاد مقدس سپاه پاسداران را در یک جمله بیان فرموده‌اند که «هر مجموعه از نظام بلرزد آن را به ستون سپاه می‌بندم»، این بیانگر آن است که رهبری انتظار دارند در صورتی که در زمینه‌‌های مختلف لرزشی ایجاد شد با اتصال به سپاه به آرامش برسد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید