فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: جشنواره مالک اشتر به ما می‌آموزد که با نگاه به آینده مسیر پیش‌رو را به خوبی طی کنیم.

رضا ترابی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به فلسفه برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر اظهار داشت: رسالت اصلی این جشنواره برگرفته از نامه‌ای است که امیرمؤمنان حضرت علی بن ابیطالب(ع) به مالک اشتر نوشت و در آن نامه، پندهای اساسی مدیریتی قید شده که همه فرماندهان و مسؤولان باید آن را سرمشق و نقشه راه خود قرار دهند.

وی در ادامه افزود: در مجموعه سپاه باید بتوانیم این رویه را ادامه دهیم که برهمین اساس، هرساله جشنواره مالک اشتر را با هدف مرور عملکرد یکساله گذشته خود و تدوین نقشه راه به‌روزتر، درست‌تر و صحیح برای سال آینده و حرکت بر اساس برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر، تقدیر و تشکر از فرماندهان، مدیران و رده‌های برتر استان را از جمله این اهداف عنوان و تصریح‌کرد: البته هدف اصلی برگزاری این جشنواره استانی، بررسی معایب و نواقص مجموعه سپاه و تلاش در جهت رفع آن است.

ترابی در ادامه با اشاره به وجه تمایز هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر نسبت به سال‌های گذشته گفت: این جشنواره به ما می‌آموزد که با نگاه به آینده مسیر پیش‌رو را به خوبی طی کنیم بر همین اساس هرساله در جشنواره مزبور، عملکرد خود را بررسی و درصدد رفع آن برمی‌آییم، پویایی برنامه‎های امسال نسبت به سال قبل یکی از برکات این جشنواره است.

وی با اشاره به وظیفه سپاه و بسیج در این برهه از زمان تصریح‌کرد: همراهی و همگامی با ولایت فقیه و در کنار مردم بودن را یکی از اساسی‌ترین مأموریت‌ها و وظایف مجموعه سپاه عنوان‌کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان‌ داشت: به همین منظور سپاه امام سجاد(ع) درنظر دارد در سال جاری در انجام کارهای خدمات اجتماعی به کمک دولت بشتابد و برای مردم حضور یابد..

ترابی ادامه داد: به همت سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، قرارگاه‌های تحول محلات راه اندازی و تا پایان سال نیز افدامات موثری را انجام خواهیم داد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید