رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارمان استفاده از نیروهای هرمزگانی در بدنه دولت و استفاده از هرمزگانی‌ها در ترکیب هیئت‌مدیره مناطق آزاد است.

احمد مرادی در بازدید از غرفه خانه ملت

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد مرادی در مراسم انقلاب اسلامی در استان هرمزگان به روایت تصویر، افزود: نقش هرمزگان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه در قبل از انقلاب اسلامی مواردی که مطالعه می‌کنیم، برخورد سازمان ساواک با توده مردم و کسانی بود که حرف حق می‌زدند، تصریح کرد: پس از انقلاب، سربازان گمنام امام زمان(عج) به دنبال مفسدین اقتصادی و اشرار بوده‌اند و باید همواره قدردان این مجموعه باشیم و هر روز در این چهل سال انقلاب اسلامی با صلابت تر از گذشته بوده است.

مرادی ادامه داد: دستگیری جانی خون‌خوار و خبیث، عبدالمالک ریگی نشان از اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان هرمزگان بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اضافه کرد: هرمزگان هفت شهید انقلاب اسلامی هدیه کرده است و با وجود با شرایط آن زمان، این سختی را آن بزرگان به جان خریدند تا اتصال مرکز به هرمزگان را ایجاد کرده و وقتی کودک اهل سنت هرمزگانی در میان شهدای پیروزی انقلاب اسلامی دیده می‌شود، نشان از فضای تعاملی و وحدت‌آفرین شیعه و سنی در استان هرمزگان است.

مرادی با اشاره به اینکه مردم هرمزگان سیاست زده نیستند و سیاسیون استان در سایه انقلاب اسلامی با یکدیگر به دنبال وحدت هستند، عنوان کرد: اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم انجام داده است، سبب شده است.

وی اضافه کرد: وزیر اطلاعات از وزرای موفق دولت و از وزرای مردمی است که وجودش در دولت برای استان‌هایی مانند هرمزگان که در عین ثروت همچنان در محرومیت به سر می‌برند و ۵۷ هزار نفر در این استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بتوانیم زمینه رشد و زدودن غبار محرومیت از آن را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم هرمزگان در پایان گفت: انتظارمان استفاده از نیروهای هرمزگانی در بدنه دولت و استفاده از هرمزگانی‌ها در ترکیب هیئت‌مدیره مناطق آزاد و بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان است، چرا نباید هرمزگانی‌ها دیده‌شده و توانمندی‌شان دیده شود و امیدوارم وزیر اطلاعات در این موضوعات کمک و همراه باشند./

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید