یک ماه میهمانی در عرش الهی زمانی برای تطهیر روح وجسم از پلیدی و پلشتی های زمینی و تنگناهای کالبد خاکی مان است.

آنچه که ۳۶۵ روز از حرص وطمع؛  غیبت وتهمت وزیاده خواهی و کم فروشی ها جمع کرده ایم امروز شانه های نحیف مان را سنگین تراز همیشه کرده و دلهای تیره ودود گرفته مان دلتنگ تر از هر زمان دیگری فضایی برای تنفس و تجدید قوا می خواهند.

یک ماه میهمانی بر عرش الهی و سجده بردرگاه عظمتش فرصت های نابی است که باید قدردانش باشیم  ذکرگویان در پی معبود و معشوق الهی مان دوان دوان برویم تا شاید دستمان به دامانش بند شود و زبان مان به ذکر وجودش متبرک باشد که اندکی ارامش الهی ومعنوی سهم دلهای هراسان و چشمان نگران زمینیان بشود.

رمضان حال وهوای شهر و خیابان ها را عوض می کند کاش حال دلمان هم اندکی بهتر شود ، کاش حال روح وروان سرگردان و هراسان مان هم خوب شود و کاش عرشیان نگاهی خریدارانه براین بندگان بی پناه و درمانده کنند و اندکی ارامش امن الهی سهم ما از این دریای بیکران جود وکرم بشود.

رمضان که می اید چراغ دلها روشن می شود و نور معنویات دالان های تیره وتار وجود مان را اندکی روشن میکند؛ رمضان نور الهی برتارک خسته وتیره روزانی است که سالیان سال را به غفلت و ندانم کاری گذرانده اند واینک درانتظار گشایش درهای رحمت وکرامت الهی در لحظه لحظه های ناب رمضان این ماه عسل هستند.

شیرینی و حلاوت دعا و مناجات های شبانه و سحرگاهی گوارای وجود کسانی باد که در همه حال رضایت الهی را مدنظر داشته ودارند وفقط برای رسیدن به آرامش درون و روزی حلال تلاش می کنند؛ طمانینه ذکرهای شبانه و الغوث های شب های قدرگوارای مجیرگویانی باد که هرگز به فکر ازار دل های خسته ورمیده نبوده وبرای دستگیری از دردمندان دور وبرشان از هیچ تلاش و جستجویی کوتاهی نمی کنند.

اینک در روزهای نخستین ماه عسل، برای اجابت دعاها وگشایش درهای بسته به میهمانی الهی می رویم تا میزبان دستی از سرکرم برسرو روی جان خسته مان بکشدو در لحظات ناب استغاثه واستجابت کوله بار سنگین درد ورنج را بر زمین نهاده وبرای آرامش و رسیدن به قرب الهی دعا کنیم شاید پذیرای جان های خسته ودل های دردمندمان باشند .

این میهمانی بس شاد و هیجانی است وقتی میزبان نور وعشق الهی باشد و میهمان سراپا تقصیر ودرد وندامت انگاه معراجی به وقوع خواهد پیوست بس دیدنی و روح انگیز باشد که قدردان میزبان و لحظه های سبز ماه عسل باشیم.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید