به گزارش خبرگزاری علم وفناوری از هرمزگان؛ بمناسبت گرامیداشت هفته کتاب وکتابخوانی ، روز گذشته سرهنگ علی نژاد  جانشین سپاه امام سجاد( ع ) با همراهی تعدادی از معاونین باحضور در مدرسه ی ابتدایی راه آهن و پیش دبستانی شجره طیبه، ضمن گرامیداشت این هفته، نسبت به اهدا کتاب به دانش آموزان اقدام نمودند.

جانشین سپاه استان در این مراسم بر اهمیت علم آموزی تاکید نمود وگفت: توسعه ی روز افزون اقتدار نظام جمهوری اسلامی،رفع مشکلات وحل مسایل درگرو توسعه کمی وکیفی وکاربردی علم وفناوری وتولید دانش بومی می باشد. وی گفت: از طرفی مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مهمترین مراحل زندگی در حوزه ی یادگیری بوده که باید تلاش کنیم تمامی اموزه های لازم به این سنین ارائه دهیم.

بهره مندی از روشهای مطالعه هدفمند

وی گفت: بهره مندی از روش های مطالعه هدفمند در راستای افزایش سرانه نرخ مطالعه کتاب در شهر بندرعباس واستان هرمزگان یکی از کارهایی است که تاکنون به آن توجه خاصی نشده وباید برای افزایش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از هم اکنون کارهای زیربنایی انجام دهیم .

علی نژادبا تاکید برنقش مهم وموثر فراگیری علم درسالهای اول زندگی درشکل دهی شخصیت افراد گفت:  قطعا آموخته های این دوران موثر در ظهور وبروز عملکرد نوجوانان در آینده بوده وباید برای ترغیب به مطالعه و فراگیری این فرهنگ دلنشین زمینه های آنرا فراهم نماییم.

این مقام مسئول گفت:اهتمام به ایفای چنین نقش مهمی ، یعنی ترغیب وایجاد عادت به کتابخوانی و مطالعه موثر ومفید، از آن روی پراهمیت می نماید که کودکان ونوجوانان باحجم زیادی از اطلاعات( فضای مجازی، بازیهای رایانه ای، حتی والدین و آموزگاران) مواجهند که چنانچه سرنوشت فرزندان ونسل آینده را مهم می شماریم، ضرورت توجه به این مهم ، آن هم در این مقطع سنی پراهمیت می باشد.

درپایان کتابهایی به دانش آموزان مقاطع ابتدایی وپیش دبستانی اهدا شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید