ما ورزشکاران بخصوص ورزش پر طرفدار فوتبال وفوتسال بدون هیچ گونه امکاناتی تیم های ورزشی تشکیل داده و در راستای نشاط وسلامتی جامعه قدم هایی هرچند کوچک درحدتوان خود برداشته ایم اما با این وجود درد دل هایی داریم و از مسولین می خواهیم صدای ما را بشنوند و در برطرف کردن مشکلات ورزش بخصوص فوتبال وفوتسال بکوشند .نمی دانیم به چه کسی بگوییم به دهیار یا شورا ویا بخشدارواقعا به که بگوییم از نامه نگاریهای بی فایده خسته شده ایم . از بس خودی نشان دادیم وکسی توجه نکرد از بس نارحتی هایمان که حالا تبدیل به عقده شده است را باز گو کردیم.
این جملات تنها بخش کوچکی از دغدغه های ورزشکاران که با وجود نبود امکانات فعالیت می کنند
اکنون دربخش فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری برروی نسل نوجوان وجوان فراهم امده است ولی چه سود……
ما جوانان درخواست کمترین بودجه ورزشی را می کنیم
مسولان رویشان را از ما بر می گردانند .منطقه ما که قشراصلی انها را جوانان تشکیل می دهند به کدامین دلیل باید اینچنین سرگردان وبلاتکلیف بمانیم.
جوانانی که بخاطر نبود امکانات جهت استفاده از امکانات ورزشی به شهرهای اطراف می روند . اگر خدایی نکرده حادثه ای رخ دهد چه کسی پاسخگو می شود ؟
آیا وقت ان نرسیده مسولین فکر اساسی وبرنامه ریزی مناسب برای ساماندهی ورزش بخش وشهر انجام دهند!
ایا منتظرند اسیب های اجتماعی یکی پس از دیگری بر فضای منطقه شبیخون زده و محیط را الوده نمایند؟
این حق جوانان این بخش است که در یک زمین فوتبال به ورزش بپردازند .
تا کی ما بایدبرای برگزای کوچکترین مسابقات ورزشی برای جمع اوری بودجه به این در ان در بزنیم ودر اخر هم باید از جیب خودمان وتعدادی خیر هزینه کنیم.
انتظاری که از مسولین محترم داریم اینکه نسبت به ساخت وتجهیز زمین فوتبال شهرک امام حسین (ع)اقدام عاجل نمایند . چرا که به تعداد روزهای که وقفه در کار اتمام این زمین فوتبال می افتد به همان اندازه نوجوان وجوان این بخش را به کام اسیب های اجتماعی می کشانیم.
خدا کند مسولین با خواندن این مطالب فکری به حال ورزش و زمین فوتبال شهرک امام حسین( ع) بکنند.
حسن مسلمی هیت فوتبال-از طرف جمعی از جوانان بخش توکهور شهر هشتبندی و روستای چراغ اباد

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید