به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ محمود حافظي در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ودر پی اخبار واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد بار گیری سیگار قاچاق توسط یک فروندشناور در ساحل دریا حوالی خور نوروزی از توابع “کوشک” دارند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه کوشک قرار گرفت.

وي افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مامورین قصد به داخل آب انداختن کالا را داشتند که مامورین با شیوه وشگرد خاص پلیسی موفق به کشف 213 هزارو 400 نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی “برکه سفلین” نیز طی دو عملیات دیگر، حین کنترل خودروهای عبوری تعداد 298 هزار نخ سیگارخارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حافظي ارزش محموله های مکشوفه را 700 ميليون ريال دانست و عنوان کرد: در این رابطه دو متهم دستگير ویک دستگاه خودرو توقیف که به همراه محموله مکشوفه جهت سير مراحل قانوني بیشتر به پلیس کالای قاچاق معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه با اشاره به اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند و سامانه 110 بصورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید