هدی هاشمی خبرنگار روزنامه ایران به نقل از پدر شیوا مبینی مطلبی را در فضای مجازی نشر داده است که آموزش و پرورش هرمزگان قصد داشته با پرداخت هشت میلیون تومان رضایتنامه از پدر شیوا مبینی بگیرد .
به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان با تکذیب این مطلب آورده است: پیرو درج خبری به نقل از خبرنگار روزنامه ایران در فضای مجازی مبنی بر این که ولی دانش آموز شیوا مبینی، جان باخته حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس، اظهار داشته مسئولان آموزش و پرورش میناب جهت امضا رضایتنامه به وی پیشنهاد پول داده اند، بدینوسیله ضمن تکذیب این خبر اعلام می دارد هیچ یک از کارکنان آموزش و پرورش میناب چنین اقدام و درخواستی را مطرح نکرده اند.
به همراه این تکذیبیه تصاویر رضایت نامه اولیا دانش آموزان نیز پیوست شده است.
در همین حال پدر دانش آموز مینابی جان باخته در سانحه داراب نیز با تاکید بر اینکه دخترم رضایت نامه داشت، پیشنهاد 8 میلیون تومانی آموزش و پرورش را نادرست خواند و گفت که این ادعا صحت ندارد.
جعفر مبینی عصر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: دخترم برای اعزام به این اردو از سوی والدین خود رضایت نامه داشته است.
وی افزود: پیشنهاد مسئولان آموزش و پرورش مبنی بر این که 8 میلیون تومان دریافت کنم و اعلام کنم فرزندم رضایتنامه داشته است به هیچ وجه صحت ندارد.
هدی هاشمی خبرنگار روزنامه ایران امروز در صفحه توئیتر خود نوشته بود که «پدر شیوا مبینی، جان‌باخته اردو دانش‌آموزی عنوان کرده است مسئولان آموزش و پرورش 5 صبح اومدن دم خونه ‌ام و گفتن امضا بده که دخترت رضایتنامه داشت،٨ میلیون می دیم.»
این توئیت امروز به سرعت در کانال های تلگرامی استانی و کشوری دست به دست در حال گردش است.
این فعال رسانه ای همچنین ادعا کرده است که ‘دهقان معاون سازمان دانش آموزی هرمزگان با من تماس گرفت و مرا تهدید کرد که چرا از بندرعباس خبر می زنم، هرکس جای این آقا بود ، استعفا می داد. ‘
بامداد جمعه دهم شهریور ماه 96، یک دستگاه اتوبوس ولوو با ٤٥ سرنشین حامل دانش آموزان دختر شهرستان های رودان و میناب که از بندرعباس به سمت شیراز در حال تردد بود، در محور بندرعباس – داراب واژگون شد، در این سانحه 9 نفر جان باختند و 35نفر مصدوم شدند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید