حمید چیت چیان روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از پست 230 کیلوولت برق جگدان بشاگرد افزود: دغدغه وزارت نیرو خدمات‌ رسانی مطلوب به مردم به‌ ویژه در مناطق و روستاهای محروم کشور است.
وی بیان داشت: رفاه و آسایش مردم و ارتقای کیفیت معیشتی روستانشینان، وابسته به آب و برق است و این امر می تواند از مهاجرت روستاها به شهرها جلوگیری کند.
وزیر نیرو اظهارکرد: در جامعه امروزی صنایع، خدمات آموزشی، حمل ‌و نقل و تمامی فعالیت های اقتصادی و امنیتی به برق به‌ عنوان یک صنعت زیربنایی مورد توجه دارند و برق موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی می شود.
چیت چیان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم در منطقه بشاگرد که سال های سال دچار محرومیت بوده، تاسیسات برق با ولتاژ بسیار خوب و کیفیت بسیار عالی در اختیار مردم قرار می گیرید.
وی با بیان اینکه ممکن است در این راه بعد مسافت و افت ولتاژ نیز وجود داشته باشد، گفت: در این خصوص وزارت نیرو و پرسنل سخت‌کوش آن تلاش دارند تا بر این مشکلات فائق آمده و نیاز آب و برق مردم را به بهترین شکل ممکن تامین کنند.
پست برق 230 کیلو ولت جگدان شهرستان بشاگرد با هزینه 40 میلیارد تومان و مرحله نخست مجتمع آبرسانی روستایی سهران بشاگرد امروز سه شنبه با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو و استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب خمینی شهر شهرستان بشاگرد و تصفیه خانه آب بندرعباس از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر نیرو به هرمزگان است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید