آفتاب جنوب – هفته نامه جنوب کشور

تمامی روستاهای بالای 10 خانوار در کشور برق دار می شوند

 حمید چیت چیان روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از پست 230 کیلوولت برق جگدان بشاگرد افزود: دغدغه وزارت نیرو خدمات‌ رسانی مطلوب به مردم به‌ ویژه در مناطق و روستاهای محروم کشور است.
وی بیان داشت: رفاه و آسایش مردم و ارتقای کیفیت معیشتی روستانشینان، وابسته به آب و برق است و این امر می تواند از مهاجرت روستاها به شهرها جلوگیری کند.
وزیر نیرو اظهارکرد: در جامعه امروزی صنایع، خدمات آموزشی، حمل ‌و نقل و تمامی فعالیت های اقتصادی و امنیتی به برق به‌ عنوان یک صنعت زیربنایی مورد توجه دارند و برق موجب رونق فعالیت‌های اقتصادی می شود.
چیت چیان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم در منطقه بشاگرد که سال های سال دچار محرومیت بوده، تاسیسات برق با ولتاژ بسیار خوب و کیفیت بسیار عالی در اختیار مردم قرار می گیرید.
وی با بیان اینکه ممکن است در این راه بعد مسافت و افت ولتاژ نیز وجود داشته باشد، گفت: در این خصوص وزارت نیرو و پرسنل سخت‌کوش آن تلاش دارند تا بر این مشکلات فائق آمده و نیاز آب و برق مردم را به بهترین شکل ممکن تامین کنند.
پست برق 230 کیلو ولت جگدان شهرستان بشاگرد با هزینه 40 میلیارد تومان و مرحله نخست مجتمع آبرسانی روستایی سهران بشاگرد امروز سه شنبه با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو و استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب خمینی شهر شهرستان بشاگرد و تصفیه خانه آب بندرعباس از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر نیرو به هرمزگان است.

خروج از نسخه موبایل