ماشاالله آدرنگ عصر پنجشنبه  اظهار داشت: داوطلبان تا ساعت 24 روز چهارشنبه 14 تیرماه می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و پرینت کارت خود را دریافت کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه آزمون سراسری سال 96 برای هر یک از گروه های آزمایشی پنج گانه به طور جداگانه برگزار می شود و هر کدام از داوطلبان در صورت شرکت در یک، دو یا سه گروه آزمایشی باید کارت ورود به جلسه آزمون خود را جداگانه دریافت کنند.
وی با اشاره به آمادگی کامل استان و فراهم بودن امکانات لازم برای برگزاری آزمون سراسری ، خاطرنشان کرد: امسال 21هزار و422 هرمزگانی درآزمون سراسری سال 96 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
لازم به ذکر است، آزمون سراسری سال 96 پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر در 372 شهرستان و بخش برگزار می‌شود.
آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه و آزمون گروه هنر نیز عصر پنجشنبه 15 تیر برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز عصر جمعه 16 تیر برگزار خواهد شد.
براساس اعلام سازمان سنجش ، برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 در مجموع تعداد 929 هزار و 791 داوطلب ثبت نام کرده اند و در نهایت برای یک میلیون و 93 هزار و 197 کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است که از این تعداد، تعداد 657 هزار و 613 کارت برای داوطلبان زن و تعداد 435 هزار و 584 کارت برای داوطلبان مرد صادر شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید