یاسر حزباوی  منطقه خلیج‌فارس، بیان کرد: عمده فعالان ستاد ما دانشجویان و افراد دانشگاهی هستند و این نکته که جوانان در ستاد ما حضور پور شور دارند در همایشی که با حضور آقای رئیسی در بندرعباس برگزار شد مشخص بود و از اهم برنامه‌های تبلیغاتی ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی فضاسازی تبلیغاتی در سطح شهر و برگزاری جلسات در بندرعباس و شهرهای دیگر هرمزگان است.

وی ادامه داد: دو همایش در حمایت از آقای رئیسی برای برگزاری در بندرعباس را پیگیر هستیم که یکی از آن‌ها در هفته جاری و دیگری در هفته آینده برگزار خواهند شد.

حزباوی افزود: سخنرانان برنامه‌های ما هنوز قطعی نشده‌اند و در هفته جاری به مناسبت روز جوان به دنبال برگزاری یک مراسم و در هفته آینده نیز به دنبال برگزاری یک مراسم دیگر به سبک و سیاق و مشارکت دانشجویان هستیم.

وی تصریح کرد: برای سخنرانی در این همایش نیز به دنبال افرادی همچون آقایان بذرپاش، حاجی بابایی، زاکانی، سعید جلیلی و امثال این‌ها هستیم که از کاندیداتوری در انتخابات انصراف دادند.

مسئول ستاد جوانان ابراهیم رئیسی در هرمزگان با بیان اینکه بسته به شرایط آن چیزی را که قطعی می‌توانیم بگوییم این است که انتخابات به دور دوم می‌رود و کاندیدای موردحمایت ما در دور دوم حضور دارد، اضافه کرد: از نظر من با توجه به پیشروی فضای جبهه مردمی انقلاب حضور آقایان قالیباف و رئیسی در کنار یکدیگر مشکلی را ایجاد نمی‌کند و رأی آن‌ها مختلف است و نیازی به یکی کردن آن‌ها نیست و در مرحله اول هدف این است که دولت عوض شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دولت عوض شود تفاوتی وجود ندارد که یک کاندیدا از این جمعیت حضورداشته باشد یا دو کاندیدا و هدف این است که تیم مقابل نتواند 50 درصد آرا را از آن خود کند.

حزباوی ابراز کرد: بهترین فرد در مناظرات آقای رئیسی بوده چون اخلاق را رعایت کرد، حرف‌هایش را زد و شلوغ‌بازی بی‌خودی درنیاورده، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و هر اتفاقی که قرار به افتادن بوده را به بهترین شکل پیش برده است و دعوایی با کسی نداشته و خیلی شفاف و منطقی بر عملکردها بحث می‌کنند.

وی اظهار کرد: حرف آقای رئیسی صرفاً عملکرد است و بحث‌های سیاسی را کنار گذاشته و به درد مردم می‌پردازد و با حساب‌کتاب، متین سخنان خود را مطرح می‌کنند و از دیگر کاندیدا بهتر بوده است.

مسئول ستاد جوانان ابراهیم رئیسی در هرمزگان خاطرنشان گفت: امیدواریم که مشارکت در انتخابات خیلی خوب باشد و مرحله اول این است که مردم پای صندوق‌ها بیایند و از همه مردم با هر سلیقه و گرایشی دعوت می‌کنیم پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید