منطقه خلیج‌فارس، حسین هاشمی تختی صبح امروز در سومین جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: افرادی برای هیئت نظارت شهرستان‌ها انتخاب‌شده‌اند که دین خود را به دنیا نفروشند و سعی شده است از افراد معتمد و با تقوا بهره بگیریم تا در پایان شرمنده خدای خود نشویم.

وی با بیان اینکه این قول را به مردم می‌دهم بین خود و خداوند با هیچ‌کس معامله نکردیم، اظهار کرد: خیلی داوطلبین ثبت‌نام کننده دوست ما بودند و انتظار داشتند اما نتوانستیم کاری برایشان کنیم و از این موضوع ناراحت نیستیم زیرا وجدان ما نگذاشت کاری برخلاف قانون کنیم.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه برای بررسی اعتراضات ساعت‌ها جلسه گذاشتیم و پرونده به پرونده موردبررسی ریزبینانه قرار گرفت، اضافه کرد: برخی می‌گفتند فلانی باید حتماً رد یا تائید شود اما ما به هیچ توصیه‌ای توجه نکرده و به سفارش هیچ‌کس گوش نکردیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هیچ حقی را ناحق نکردیم، تصریح کرد: یکسری شاخص‌ها برای تائید صلاحیت داوطلبین مشخص و براساس آن افراد را بررسی کردیم تا از لحاظ قانونی تمامی نکات را بررسی کرده و حقی از کسی ضایع نشود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حداقل 95 درصد از 199 نفر ثبت‌نامی در انتخابات شهر بندرعباس از دوستانم بودند اما جانب هیچ‌کس را نگرفتم، خاطرنشان کرد: شرط و معیار بررسی تنها قانون بوده و هست و به برخی افراد تذکر دادیم هیچ‌کس خود را کاندیدا وابسته به ما ندادند زیرا انتخابات سالم، آرامش و امنیت در اولویت همگی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها قرار دارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید