وزیر بهداشت در جمع راهپیمایان 22 بهمن بندرعباس:باید به طور مستمر نسبت خودمان با انقلاب را بسنجیم/ ادامه انقلاب با تبعیت از رهبری میسر است

خبرگزاری فارس: باید به طور مستمر نسبت خودمان با انقلاب را بسنجیم/ ادامه انقلاب با تبعیت از رهبری میسر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید به طور مستمر به گذشته خویش نگاهی عمیق داشته باشیم و نسبت خودمان را با انقلاب بسنجیم و در مسیر خدمت به مردم دوچندان گام برداریم.

 ، حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز جمع راهپیمایان 22 بهمن بندرعباس اظهار کرد: ملت ایران و مردم غیور استان هرمزگان در 222 بهمن امسال به مانند تمامی راهپیمایی‌های 22 بهمن در طول 38 ساله اخیر نشان دادند که پیمانشان با امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و با نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران‌شان در عرصه‌های مختلف پیمانی شکست‌ناپذیر است و بر سر آرمان‌های انقلابی خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت بزرگی برای نگاه دوباره و دقیق به تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول 38 سال اخیر و از خودگذشتگی‌ها و ایثار بی‌پایان مردم این کشور در راه ایستادگی و عزت‌طلبی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده و ما باید به مانند مجاهدتی که شهدا در راه دفاع از انقلاب اسلامی از خود نشان دادند، در مسیر کارآمدی و خدمت به مردم تلاش کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: سربلندی ملت ایران آرزوی قلبی امام راحل (ره) بود و ما باید برای سربلندی ملت ایران در همه عرصه‌ها تلاش کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: دمیدن در شیپور اختلافات سبب خروج از مسیر اصلی انقلاب و امام و شهدا است و هیچ کس نباید سبب ناامیدی مردم شود بلکه همه ما وظیفه داریم تا روحیه امید را با تلاش بیشترمان در مردم تقویت کنیم و بر کارآیی بخش‌های مختلف نظام و دولت بیافزائیم و با دلسوزی در این راه گام برداریم.

وی عنوان کرد: ادامه حرکت انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب در سایه همدلی و دوری از اختلافات و پرهیز از تفرقه میسر است و هر کس که دلسوز این کشور و انقلاب و ارزش‌های انقلابی آن است باید از دامن زدن به اختلافات که مانع خدمت به مردم می‌شود، بپرهیزد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: باید به گذشته خودمان نگاهی عمیق و دقیق بیاندازیم و ببینیم که کجای تاریخ انقلاب از مسیر آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم و یا چه مسائلی باعث شده که ما دچار این فاصله شویم و لذا همه ما مسؤولان باید این آسیب‌شناسی را داشته و به آرمان‌های انقلابی نگاهی واقعی داشته باشیم و با اعتقاد قلبی برای خدمت به مردم گام برداریم.

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: وظیفه همه ما مسؤولان حرکت بر مدار رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع مشکلات مردم است و در این راه باید به طور مستمر خودمان را ارزیابی کنیم.

وی در پایان گفت: انقلاب در سایه وحدت به پیروزی رسید و در سایه وحدت نیز ادامه مسیر خواهد داد و در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی باید یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و همه انقلابیون را گرامی بداریم و بر عهد خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی پافشاری کنیم و بدانیم که ادامه راه انقلاب با تبعیت از رهبری میسر است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید