فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آرمات بندرعباس:دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند روی پای خودمان بایستیم

خبرگزاری فارس: دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند روی پای خودمان بایستیم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آرمات بندرعباس گفت: دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند که ما روی پای خودمان بایستیم و تجربیات موفقی از یک ملت متکی به اراده خویش را در دنیا به نمایش بگذاریم.

سعید حاجی‌زاده   ضمن تقدیر از حضور بی‌سابقه مردم ولایی استان هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد: مردم بندرعباس به مانند همه مردم غیور هرمزگان و همه ملت شریف ایران اسلامی امروز در دفاع از آرمان‌های انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند و حقیقتا جمعیتی که امروز در ساحل بندرعباس و در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کرد، بی‌سابقه بود.

وی افزود: این جمعیت عظیم به عشق امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به عشق رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده‌اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، نشان دهند که در دفاع از انقلاب و نظام و کشور آماده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آرمات بندرعباس بیان داشت: انقلاب اسلامی یادگار ارزشمند امام خمینی و شهدای غیوری است که به ملت ایران خودباوری و استقلال و عزت‌طلبی را بخشیدند و ما باید برای صیانت از این راه پرافتخار تلاش کنیم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، وظیفه‌ای بزرگ بر دوش همه ما قرار دارد که باید در هر سنگری برای تحقق آن گام برداریم و بدانیم که آینده این کشور و آینده انقلاب اسلامی در گرو همت و تلاش امروز ما در حوزه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان ساخت: دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند که ما روی پای خودمان بایستیم و تجربیات موفقی از یک ملت متکی به اراده خویش را در دنیا به نمایش بگذاریم اما به همت همه دلسوزان انقلاب اسلامی اکنون شاهد توفیقات بزرگی در عرصه‌های گوناگون هستیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آرمات بندرعباس در پایان عنوان داشت: انتقال هوشمندانه پیام امام خمینی(ره) به مردم و هدایت حرکت‌های انقلابی در شهرستان‌ها موضوع مهمی در انقلاب اسلامی بود که به همت انقلابیون صورت گرفت و باید یاد آنها را زنده و جاوید نگاه داریم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید