طنز
سوال نامربوط
سرانجام بعد از عمری اعتراض و گلایه شهروندان و البته برخی از مطبوعات استانی ، شهرداری از مدتی قبل در حال زهکشی فاضلاب کوچه های برخی از محلات مرکزی شهر هست که باید این خدمت عظیم را به دیده منت گرفت و.حتی به فال نیک هم گرفت البته این وسط فقط یک سوال ذهن خیلی از شهروندان را درگیر کرده، اینکه آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا !!
ببخشید پس سوال چی شد؟
سوال ؛ ما که پول ایجاد اشتراک فاضلاب را سالها قبل جرینگی پرداخت کردیم تازه باید بعد این همه سال دعاگوی شهرداری باشیم که فاضلاب را به صورت ساماندهی شده وارد جوی وسط کوچه ها کرده است!
آیا این انصاف است؟
جواب ؛ شماها چقدر پر توقع هستید ، از قدیم گفته اند گر صبر کنی ز روغن پالم حلوا سازی ، همشهریان گرامی ما که میدانیم شما اهل مطالبه نیستید این سوال نامربوط به طور حتم کار مطبوعات مغرض هست که می خواهند مدیریت توانمند استان را زیر سوال ببرند اما برای روشن شدن تنویر افکار عمومی و رسالتی سنگینی که رو کولمان گرفته ایم اعلام می کنیم ؛ آقا همینی که هست ، اصلا آقا ما خوشمون نمیاد خونه هاتون رو به کانال  فاضلاب وصل کنیم کسی حرفی داره !!
های نفس کش …
ببخشید همون زهکشی فاضلاب وسط کوچه خیلی هم خوبه ، کلی به چرخه زیستی جلبک ها و  حشرات هم کمک می کند، بابا چه کاریه هی سوال نامربوط می کنید.
کاظم گلخنی

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید