کشف بیش از 370 کیلوگرم مواد مخدر در میناب

میناب – ایرنا – فرمانده انتظامی میناب گفت:370 کیلوگرم مواد مخدر شامل 170کیلو و408گرم تریاک و 199کیلوگرم حشیش ظرف 10 روز گذشته در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ احسان رکنی خو چهارشنبه در گفت وگوبا به ایرنا اظهار داشت : همچنین دراین مدت 9 هزار و 500 لیتر قاچاق سوخت کالا و ارز، 5 قبضه اسلحه غیر مجاز و 22 فقره کالای سرقتی در این شهرستان بدست آمد وبرخورد با سوادگران مرگ در راستای برقراری امنیت اجتماعی به طور ویژه در دستور کار پلیس میناب قراردارد .
وی ازدستگیری یک سارق در جرایم سایبری و56سارق و قاچاقچی از دیگر اقدام های انتظامی میناب یاد کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در جهت رفع معضل و کاهش آسیب ها با اجرای برنامه های مختلف فرهنگ سازی در رفتار ترافیکی،تهدیدات فضای سایبری ،معرفی خدمات پلیس در برقراری امنیت و کاهش آسیب ها تلاش می کند.
وی تصریح کرد: در اجرای کنترل طرح ترافیکی در تصادف های درون شهری و برون شهری 3 فقره فوتی و 14 مجروح شناسایی و 8 طرح در رابطه با برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در میناب اجرا شده وسامانه110 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و ماموران پلیس آماده دریافت گزارشهای مردمی درباره متخلفان است.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید