دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در پارسیان

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 10 نفر از اعضای یک شرکت هرمی غیرقانونی در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پارسیان در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر رفت و آمد افرادی ناشناس دریک مجتمع در شهرستان ،بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد متهمان در این مجتمع در قالب اعضای یک باند، در شرکتی بدون هرگونه مشخصه ، تابلو و مجوز در حال فعالیت هستند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ، ماموران شش مرد و چهار زن که در این شرکت فعالیت داشتند را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.
سردار ملکی ادامه داد: در بررسی های انجام شده و استناد به مدارک و اسناد کشف شده مشخص شد این افراد با تشکیل یک شرکت هرمی شبکه ای به مدت هشت ماه در شهرستان و بدون اخذ هیچ گونه مجوز رسمی برای احداث شرکت به صورت پنهانی فعالیت می کردند.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت با عضو گیری حدود 100 نفر زیر شاخه و اخذ مبالغی از افراد ، جهت عضویت در شبکه ، نسبت به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی اقدام می کردند که آورده ها و پول های جذب شده درقالب سود با نرخ های متفاوتی بین افراد و شاخه های عضو تقسیم می شد.
سردار ملکی بیان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد اعضای این باند ، مبالغی بین 20 تا 150 میلیون ریال از افراد مالباخته کلاهبرداری کرده اند که شناسایی مالباختگان و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
فرمانده انتظامی هرمزگان توصیه کرد: شهروندان ، فریب تبلیغات و پیشنهادات وسوسه انگیز جهت سرمایه گذاری در این شرکت های هرمی را نخورند و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس درمیان بگذارند.
شهرستان پارسیان در 500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید