اخبار کوتاه استان هرمزگان

نمایشگاه صنعت ساختمان هرمزگان گشایش یافت

اخبار کوتاه

نمایشگاه صنعت ساختمان هرمزگان با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان در بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و  به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، این نمایشگاه با مشارکت 60 شرکت داخلی در محل دائمی نمایشگاههای بین‌ المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار برپا شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان کشور به فعالان این عرصه و مردم است و 20 درصد شرکت‌های حاضر از هرمزگان و 80 درصد بقیه از سایر استان‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه از 11 تا 14 آبان‌ماه از ساعت 17 تا 22 برای بازدید علاقه‌مندان دائر است.

توانبخشی و توانمندسازی نیازمندان رویکرد اساسی بهزیستی در دولت است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان، آئین تجلیل از خدمات محمد حسین دانشور رئیس سابق بهزیستی شهرستان میناب با حضور مدیرکل و مسئولان بهزیستی استان هرمزگان و در جمع اعضای شورای اداری میناب برگزار و نرگس شازهی در حکمی از سوی مهین عسکری مدیرکل بهزیستی هرمزگان به عنوان رئیس جدید میناب معرفی شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر امام جمعه میناب داشتن ایمان، سعه صدر، شایستگی و لیاقت در انجام امور، مسئولیت‏‌پذیری و مسئولیت‌خواهی، نیت خیر و داشتن توان علمی را بخشی از خصوصیات مدیر شایسته از دیدگاه اسلام عنوان‌کرد و ضمن تقدیر از رئیس سابق بر ضرورت اهتمام و تلاش رئیس جدید برای آبادانی، پیشرفت و ارائه خدمات شایسته به مردم فهیم و ارزشمند شهرستان میناب تاکید کرد.

مهین عسکری مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز با ارائه بخشی از ماموریت‌ها و فعالیت‌های سازمان، پیشگیری از آسیب‌ها و معلولیت‌ها، شناسایی افراد نیازمند دریافت خدمات و حمایت از آنان و توانبخشی و توانمندسازی افراد را سه رویکرد اساسی بهزیستی در دولت یازدهم معرفی‌کرد.

وی ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی افرادی هستند که نیازمند ارائه خدمات ویژه، حمایت، همراهی و همدلی ما هستند بنابراین خدمات‌رسانی به این‌گونه افراد باید از عمق وجود آدمی، دلسوزانه و با همتی مضاعف باشد.

عسکری اضافه‌کرد: این مهم مسئولیت را در بهزیستی خطیر می‌کند بنابراین انتظار می‌رود رئیس جدید شهرستان میناب نهایت همت خود را برای ارائه خدماتی درخور مردم شهرستان بکار گیرد.

ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در ادامه فروتنی، پارسایی، حلم، سعه صدر، شجاعت و قاطعیت را از ویژگی‌های مدیر توانمند عنوان‌کرد و از مسئولان استانی خواست برای ایجاد تحولی مثبت و فعالیت سازنده رؤسا در شهرستان یاریگر و حامی این عزیزان باشند.

مدیران و کارکنان دولت ضوابط و وجدان کاری را در اولویت امور قرار دهند

محمد علی امینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه هر انسان بایستی به پایان کار و ماموریت خود بیاندیشد، اظهار داشت: زمانی که به پایان کار خود میرسیم قضاوت مردم یک قضاوت واقعی است.

وی در ادامه بیان داشت: مجموعه ثبت احوال هرمزگان در زمان تصدی مدیریت عسکری زاده توانست بدون حاشیه ارائه خدمات دهد و همچنین در جذب نیرو هم بدون لحاظ خط‌کشی‌ها اقدام کرده است.

رئیس مجتمع دینی اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: مجموعه ثبت احوال اداره‌ای است که از بدو تولد تا پس از وفات با مردم در ارتباط است و این در حالی است که اگر بخواهیم امکانات این اداره را نسبت به خدمات آنها بسنجیم در مقایسه با سایر ادارات بسیار مظلوم واقع شده است.

شیخ امینی تاکید کرد: طبق آموزه‌های دینی ما تخصص و تعهد دو شرط اصلی احراز مدیریت است البته اراده قوی و صبر و استقامت هم می‌تواند به توسعه مدیریت کمک کند.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این است که مدیران در تهاجم به کار قوی عمل کنند چرا که اگر کار به مدیران و سایر کارکنان دولت هجمه وارد کند سبب انباشته شودن و معوق ماندن امور می‌شود و رضایت عمومی جامعه را تهدید می‌کند.

رئیس مجتمع دینی اهل سنت هرمزگان تاکید کرد: متاسفانه در برخی ادارات آن‌چنان نیرو انباشته شده که 90 درصد بودجه کشور صرف حقوق و مزایای کارکنان دولت است و این در حالی است که کشورهای توسعه یافته عکس این موضوع عمل می‌کنند و بیشترین اعتبارات را در عمران و زیرساخت کشور هزینه می‌کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید