بندرعباس- فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون ، دو هزار و 650 میلیارد ریال در بخش های مختلف برای توسعه عمرانی و آبادانی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش سه شنبه خبرنگار ایرنا، فلکناز دهقانی در مراسم تودیع ومعارفه معاون فرمانداری بشاگرد که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: اختصاص و صرف این میزان اعتبار و هزینه، نشان از نگاه و توجه ویژه دولت دکتر روحانی برای توسعه مناطق کمتر برخوردار و در حال توسعه از جمله بشاگرد است.
دهقانی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات به این شهرستان ، پروژه هایی دربخش های راهسازی ،آب و برق ،مخابرات، مسکن روستایی و اموزش وپرورش و ورزش و جوانان اجرا شده است.
وی بیان داشت: هم اکنون عملیات ساخت و احداث مسیر 14روستا به میناب که مسیر میناب به بشاگرد را 80 کیلومتر کوتاه تر می کند، آغاز شده و آسفالت بخش گافر و پاراموند که تنها بخش بدون آسفالت در کل کشور است، در دهه فجر به طول هشت کیلومتر در مسیر روستای درنگ مدو مرکز این بخش به ملکن به بهره برداری می رسد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت : در انتخابات سال آینده شهر و روستا، تمام روستاهای کد دار بدون محدویت جمعیت می تواند شورا داشته باشند .
علیرضا پاکدامن تاکید کرد: درانتخابات 96باید با اندیشه شرکت کنیم و از هرگونه تعصب پرهیز نماییم.
در این مراسم ، عباس رجبی پور به عنوان معاون جدید فرماندارشهرستان بشاگرد معرفی و از خدمات حسین باباخانی معاون پیشن فرمانداری بشاگرد تجلیل شد.
شهرستان 40 هزار نفری بشاگرد در 330 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید