بندرعباس- ایرنا- مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به خرید بیش از 55 هزار تن محصولات کشاورزی به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان استان توسط این تعاونی از ابتدای سال تاکنون ،گفت: میزان خرید امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیشتر از 11 هزار تن افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس اسدپور دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته در همین مدت، 44 هزار تن محصولات به صورت توافقی و تضمینی از کشاورزان خریداری شده بود.
وی اعلام کرد: میزان خرید محصولات کشاورزی به استثنای خرید حمایتی در سالجاری 25 درصد افزایش داشته است.
اسدپور تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 47 هزار و 400 تن محصول بصورت تضمینی و 7 هزار و 500 تن به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله این محصولات گندم، ذرت، کلزا، خرما و سایر محصولات می باشد که در قالب تضمینی و توافقی از کشاورزان در شهرستان های استان خریداری شده است.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان ارزش کل محصولات خریداری شده را افزون بر 716 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بهای کامل این محصولات در وجه کشاورزان پرداخت شده است.
وی بیان داشت: خرید محصولات کشاورزی با هدف افزایش فروش محصولات، جلوگیری از ضرردهی، کاهش نقش دلالان در بازار و حمایت از کشاورزان و کمک به کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده انجام می شود

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید