عکس تزیینی است

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ”عبدالمجید کرمی” در مصاحبه تلویزیونی با خبرنگار صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل، مغازه ، موتورسیکلت آنان و متواری شدن سارقان، موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پلیس آگاهی با تشکیل اکیپی منسجم و با انجام اقدامات اطلاعاتي و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی در 48 ساعت گذشته ضمن شناسایی 3 باند سارقان و همچنین شناسایی مخفیگاه و پاتوق آنان طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی تعداد 8 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه متهمان به 46 فقره سرقت عادی و خشن در سطح شهرستان اعتراف کردند، اضافه کرد: تعدادی از مالباختگان به آگاهی دعوت و در مواجهه با اموال مسروقه کشف‌شده، اموال خود را شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: کلیه اموال مسروقه کشف‌شده با صورت‌جلسه به مالباختگان و صاحبان آن‌ها تحویل شد.

سرهنگ کرمی در پایان به‌منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت برای شهروندان از عموم مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشدارهای پيشگيرانه پلیس، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك، در اسرع وقت از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید