در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی کارکنان اداره منابع طبیعی رودان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه حضور یافتند و میز خدمت و توزیع نهال رایگان بین نمازگزاران نیز انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حسین محسنی زاده رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان بیان کرد: منابع طبیعی امانت آیندگان است نباید به دید میراث گذشتگان بدان نگاه کرد.

وی همچنین خواستار بسیج عمومی در راستای حفظ این منابع خدادادی شد واعلام کرد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری “فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود” همه آحاد جامعه لازم است در این راستا همیار منابع طبیعی باشند تا حفاظت از این عرصه ها به نحو احسن صورت پذیرد.

وی گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر تبدیل کاشت و حفظ درخت به فرهنگ عمومی و بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی و استفاده از مسئولیت اجتماعی که همه برای حفظ عرصه های منابع طبیعی تلاش می کنیم.

مهندس محسنی زاده افزود: اثبات شده است که هر جا مردم حضور داشته اند ما موفق بوده‌ایم و این مستلزم ایجاد ارتباط در جهت جلب مشارکت تمامی اقشار مردم است و انتظار داریم تمام اقشار مردمی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همیار وهمراه منابع طبیعی باشند.

محسنی زاده در پایان بیان کرد: در راستای فرهنگ ترویج درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی توزیع نهال رایگان بعد از نماز جمعه بین نمازگزارن و طبیعت دوستان انجام شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید