مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: جنگلداران در سراسر استان نسبت به دراختیار گذاشتن زمین برای مسکن ملی همکاری و مساعدت لازم را انجام بدهند.

وی افزود: درراستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور از امکانات دهیاری ها در استان استقاده کرده و برای کشت درخت از مشارکت دهیاران و جوامع روستایی باید استفاده کرد. مردمی سازی در شهرستان میناب با مشارکت ۱۸ گروه زنان روستایی انجام شده که کار بزرگی در کشور انجام شده است.

موسوی در ادامه افزود: جاسک در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور کارهای بزرگی انجام شده و انعقاد تفاهم نامه تولید وکاشت یک میلیون اصله نهال حرا در شهرستان جاسک توسط ارتش راهبردی جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین تفاهم نامه ها در این حوزه می باشد که به خوبی در حال اجراست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در ادامه به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در ساعات اداری به هیچ وجه کارکنان اجازه فعالیت‌های انتخاباتی ندارند و مغایر با قانون می باشد.

وی گفت: در حوزه تولید نهال خصوصا حرا کارهای بزرگی انجام شده و میزان مشارکت‌های مردمی هم قابل توجه بوده است . اما نظارت‌ها باید دقیق و شفاف باشد .

وی گفت: پویش های مردمی را به صورت مستمر و تاثیرگذار با دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی برگزار نموده و از ظرفیت‌های موجود بسیج سازندگی و جمعیت هلال احمر و… را بهره ببریم.

موسوی گفت: از اول اسفندماه قطع درختان ممنوع است و دیگر اجازه قطع درخت را نمی دهیم .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید