معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جوانان به عنوان یک قشر اثر گذار جامعه نقش بسزایی در برگزاری و مشارکت حداکثری  انتخابات در اسفندماه دارند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی امروز دوشنبه در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با تبریک فرارسیدن دهه فرخنده فجر، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دستاوردهای مهم آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه حمایت های بی نظیر مردمی بود.
وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام دست چپاول گران به ویژه استکبار جهانی را از غارت ثروت های کشور کوتاه کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ رخداد بی نظیری در سطح جهان بود و موجب خوشحالی تمامی آزادگان جهان شد.
کامرانی، خاطرنشان کرد: با وقوع انقلاب بزرگ اسلامی ایران مسیر پیشرفت ایران اسلامی دچار تحولات بزرگی شد و انقلاب با اتکا به توانمندی های داخلی به دستاوردهای بی نظیری همراه بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: نوجوان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست غارتگر دشمنان از منابع کشور نقش بسزایی داشتند.
وی در همین خصوص، افزود: انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کامرانی، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه دارند و ضروری است کلیه جشنواره های مرتبط با جوانان به ویژه جشنواره جوان برتر ایران زمین در هرمزگان باشکوه خاصی برگزار گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان یک قشر اثر گذار ،جایگاه مهمی در برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه دارند.
وی تصریح کرد: انتخابات یکی تکلیف بزرگ برای همه جهت برگزاری پرشور آن است و ضروری است با جدیت تمام در این حوزه ورود کنیم.
کامرانی، گفت: دشمنان تمام توان خود به ویژه با جنگ رسانه ای جهت کم رنگ کردن انتخابات و دلسرد کردن مردم برای عدم شرکت در آن بسیج کرده اند که در مقابل آن با برنامه مشخص باید وارد شد و آن را خنثی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهارداشت: انتخابات پرشور زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی، تقویت انسجام ملی، خنثی کننده توطئه ها و فشار های دشمنان و تسریع در توسعه کشور ودر نهایت ایران قویتر است.
وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که در شرایط کنونی به ویژه مشکلات اقتصادی کشور با آن مواجه است می توان با برگزاری انتخاباتی باشکوه و تشکیل مجلسی قوی و با برنامه در مسیر رفع آنها با برنامه ریزی مناسب و پشتوانه مردمی اقدام کرد.
کامرانی، خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان در طی دو سال اخیر از سوی دولت مردمی سیزدهم گام های بزرگ برای رشد ، توسعه و پیشرفت آن برداشته شده است و روند توسعه استان با مصوبات دور دوم سفر شتاب بیشتری خواهد گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها همه توان و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ، رقابتی و منصفانه به ویژه ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در هرمزگان بسیج کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید