حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم قهرمان خنثی و نابود کردن فتنه بزرگ دوران ما یعنی داعش بود.

وی با تاکید بر اینکه توطئه داعش با روشنگری دیده بان انقلاب رهبر حکیم انقلاب نقش بر آب شد افزود: جهان اسلام در این دوران درگیر یک فتنه بزرگ شد مقابله با این فتنه و برچیدن بساط آن کار بسیار سختی بود اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهید سلیمانی این امر محقق شد و داعش به زباله دان تاریخ پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شهید سلیمانی در مرحله اول مبارزه با داعش توانست با روشنگری و اقناع جریان مقاومت را در کشورهای عراق، سوریه و لبنان متحد کند و سپس با برنامه ریزی این غده سرطانی را از امت اسلامی جدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سالروز حماسه ۹ دی نیز قرار داریم تصریح کرد: کشور در سالیان اخیر درگیر چند فتنه شد که فتنه سال ۸۸ به لحاظ ابعاد و پیچیدگی بزرگترین فتنه بود که کشور را به لبه پرتگاه هم برد اما در ۹ دی ماه با اشاره و تدبیر رهبر معظم انقلاب مردم با بصیرت وارد صحنه شدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: سرچشمه فتنه‌ها هواهای نفسانی و بدعت در آرمان‌ها است، هر کجا این دو مسئله وجود داشت فتنه شکل گرفت و جامعه مسلمین دچار مشکل شد.

وی ادامه داد: برای نجات از فتنه باید پنج راهکار شامل پناه بردن به خدا، آگاهی و بصیرت، تقوا، توجه به ائمه اطهار به عنوان سفینه نجات و باهوش بودن در کنار هم قرار بگیرد تا بتوان راه درست و حق و باطل را از هم تشخیص داد.

امام جمعه بندرعباس گفت: در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دوستان و دشمنان انقلاب همه به این نتیجه رسیده‌اند که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای جبهه استکبار و استعمار خطرناک‌تر است. درادامه موسوی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان با اشاره به اهمیت درختکاری گفت:به فرموده مقام معظم رهبری هر ایرانی سه درخت باید بکاریم تا سرانه فضای سبز را افزایش داده و در راستای جلوگیری از تخریب زیست محیطی و افزایش گازهای گلخانه ای و گرم شدن هوا پیش برویم.

گفتنی است پس از این مراسم، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان بر سر مزار شهید گمنام استانداری حاضر شده و به غباروبی و قرائت فاتحه پرداختند.

غرس ۲ نهال مثمر در جوار مرقد شهید گمنام استانداری توسط نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید