به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان ، مهندس قنبری مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان منابع طبیعی کشور به همراه مهندس رحیمی پور ( از دفتر جنگل های خارج از شمال) ضمن بازدید از معادن و ذخیره گاه جنگلی باغات شهرستان حاجی آباد ، جهت نصب دوربین پایش تصویری در این منطقه جهت جلوگیری از قطع درختان و قاچاق چوب عنایت و دستورات لازم را صادر کردند لازم به ذکر است با نصب دوربین پایش تصویری در این منطقه تا شعاع ۴۰ کیلومتر عرصه های منابع طبیعی رصد و پایش می گردد .

همچنین وی در روز دوم کاری با حضور در اداره کل منابع طبیعی استان هرمزگان ضمن ملاقات با مدیر کل ، طی جلسه ای با حضور معاون حفاظت و امور اراضی ، یگان حفاظت استان و کارکنان اداره حفاظت  و حمایت ضمن بررسی مشکلات و گزارش  عملکرد این واحد ها دستورات لازم را صادر نمود.

گفتنی است؛  در سال جاری یک فقره دوربین پایش تصویری دیگر نیز از طرف سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور به یگان حفاظت استان تحویل داده شده که در محدوده شهرستان بندر عباس نصب می گردد  .

این بازدید دومین سفر کاری مدیر کل دفتر حفاظت و حمایت سازمان منابع طبیعی کشور از استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ جهت بررسی مشکلات و تسریع در انجام امور محوله بوده که قابل تقدیر است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید