با حضور استاندار هرمزگان در هفتمین روز هفته دولت نخستین استودیو رادیویی قشم به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان نخستین استودیو رادیویی قشم با اعتبار پنج میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

این طرح توسط سازمان منطقه آزاد قشم اجرا و حجم اشتغالزایی آن ۱۰ نفر است.

استاندار هرمزگان در حاشیه این افتتاح گفت: توسعه مردم محور جزیره قشم در دوره مدیریت مدیرعامل جدید رشد داشته و برنامه‌های متنوعی با اواویت مردم در حال اجرا است.

وی افزود : در حوزه بافت فرسوده و آبرسانی به قشم هم کارهای خوبی انجام و به عنوان رویکرد اصلی منطقه آزاد هم تبدیل شده، تاسیس ایستگاه رادیویی هم در راستای توسعه مردمی است که به معرفی ظرفیت‌ها و فرهنگ منطقه کمک خواهد کرد

محمد محمدحسینی تختی فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان قشم، عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان قشم و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستان استاندار هرمزگان را در سفر به قشم همراهی می کنند.

در سفر نیم روزه استاندار هرمزگان به شهرستان قشم افزون بر هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال طرح در حوزه شهرستانی و منطقه آزاد قشم بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید