آفتاب جنوب:نماینده شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی‌آباد و ابوموسی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌ “زیرگذر قلعه‌قاضی و دهنو” گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌،‌شاخص ایمنی راه های شهرستان بندرعباس را در حد قابل توجهی ارتقا می‌بخشد.

به گزارش پایگاه اطلا‌ع‌رسانی موج همدلی، حسین هاشمی تختی‌در نشست با بخشداران و روسای شورای بخش‌های قلعه‌قاضی و تخت و امام جمعه قلعه قاضی ، که پیرامون راه‌ها و محورهای مواصلاتی بخش قلعه قاضی وتخت وهمچنین تقاطع غیرهمسطح روستای دهنو به قلعه قاضی و تخت در اداره کل راهداری و حمل و نقل با حضور مدیر کل و معاونان این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: زیرگذر منتهی به قلعه‌قاضی و دهنو و محور جدید بندرعباس به میناب یکی از دغدغه‌های ما در حوزه راه‌های مواصلاتی در شهرستان بندرعباس  است که با همکاری‌های صورت گرفته شاهد گشایش‌هایی در این دو مبحث به ویژه زیرگذر دهنو و قلعه‌قاضی هستیم.

وی اضافه کرد: به دلیل عدم اصلاح نقاط حادثه خیز در بخش قلعه قاضی و تخت متاسفانه همواره شاهد بروز حوادثی دلخراش هستیم که در این راه نیازمند توجه و عزم ویژه هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: شرایط خوبی در حوزه هماهنگی و همدلی بین نمایندگان حوزه انتخابیه بندرعباس و مسئولان اجرایی استان شاهد هستیم که با این ظرفیت می توان بسیاری از مشکلات را با سرعت بیشتر رفع و رجوع کرد.

هاشمی تختی همچنین از توجه و پیگیری مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان نیز قدردانی کرد و افزود: مدیریت ارشد این دستگاه علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری با درک صحیح از وضعیت تقاطع مدنظر همکاری و مساعدت خوبی را در موضوع داشته‌اند که در نوع خود قابل تقدیر است.

در این نشست مقرر شد عملیات مرحله اجرایی پروژه زیرگذر قلعه قاضی و دهنو شهرستان بندرعباس دوشنبه این هفته باحضور استاندار ومسئولین مربوطه به طور رسمی آغاز شود.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید