با دست های فرا قانونی که در روکــش غـیر استاندارد جاده مـهران مشارکت دارند مقابله کنید و دستور توقف این پروژه که به صورت غیراصولی کار میشود را صادر نمائید.
به گـزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرلنگه به نقل از لمــزان نیــوز،، با توجه به بند(٢) اصل یکصدو پنجاه و ششم قانون اساسی که به موجب آن احیاء حقوق عامه یکی از وظایف مهم قوه قضاییه می باشد و در اجرای ماده ٢٩٠ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب (١٣٩٢)که پیگیری و نظارت بر دعاوی مربوط به جرایم راجع به اموال، منافع و مصالح ملی و خسارت وارده به حقوق عمومی از طریق مراجع ذیصلاح به دادستان کل محول شده است، لذا دادستان های سراسر کشور جهت صیانت از حقوق عامه تحت نظارت دادستان کل انجام وظیفه می نمایند.
دادستان معزز و محترم هرمزگان*
شایسته این مردم نیست که سالیانه دهها نفر کشته و نقص عضو بدلیل نداشتن جاده نسبتا مطلوب فقط ۵۰ کیلومتری محور دژگان- پدل داشته باشند. امروز شاهد توهین بسیار نازیبایی از سوی مسئولان راهسازی هستیم که پس از سالها قول و وعده پوچ و تو خالی و بازی با احساسات مردم، با ماست مالی واضح و علنی مشغول تضییع اموال عمومی بصورتی غیر استاندارد و بدور از وجدان کاری هستند که از حضرتعالی تقاضای بررسی و ورود به موضوع را داریم که قطعا اقدامات شایسته آن مقام محترم، التیام بخش درد مردم محروم این منطقه خواهد بود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید