مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در بخش جنگل‌ها منابع طبیعی کارهای بزرگ و ماندگاری انجام داده است.
یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان، سیدمحمدنور موسوی در مراسم تودیع ومعارفه معاون فنی اداره کل گفت: بالندگی مجموعه اداری با تمامی همکاران مرتبط است و قدردان تلاش و زحمات آنان در همه بخش‌ها وادارات هستیم.
وی افزود : در سال بسیار مهمی که بنام تولید پشتیانی و مانع زدایی ها معرفی شده که باید از ظرفیت تمامی همکارا ن در تمام بخش‌ها بهره ببریم. وی افزود:ظرفیت خوبی در منابع انسانی داریم و اگر در حفاظت صیانت به خوبی عمل کنیم جایگاه خوبی در کشور خواهیم داشت.
موسوی گفت: بیشترین جنگلهای مانگروها و خلیج عمانی در استان داریم، که ظرفیت بالایی است که پنج هزار سطح مانگروها براساس نقشه های رسمی افزایش یافته است.
وی افزود: اقتصادی کردن مرتع در استان به خوبی اجرا شده و از سالها پیش اقدامات اجرایی به درستی صورت گرفته است.
مشارکت مردم در آبخیزداری که در نقاط محرومی چون بشاگرد و کوشاه احمدی با مشارکت مردم سازه های آبخیزداری ساخته شده است.
مجموعه اقدامات در استان می تواند منابع طبیعی را در کشور به رتبه برتر برساند. هربخش نیازمند جلسات تخصصی است و نیاز به بررسی مشکلات و کمبودهاست تادرنهابت به برنامه عملیاتی برسیم.
وی گفت: مراحل مناقصات باید به خوبی شفاف و روشن باشد وتلاش بشود که با جوامع محلی کار کنیم تا بهره وری افزایش یابد.
موسوی تاکید کرد: هرمزگان میزبان همیشگی سیل و خشکسالی است باید از بارش های فصلی و پراکنده به درستی بهره بگیریم.
موسوی تاکید کرد: در بخش حفاظت و مانع زدایی ها باید طوری انجام شود که تصرفی صورت نگیرد، جنگل‌ها و ذخیره گاهها غیرقابل واگذاری است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: تمامی طرح ها باید بتوانیم به درستی احاله کنیم، ودر چارچوب برنامه های سازمانی پیش برویم. تغییر وتحولات منشا رویدادهای ماندگار است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید