سرپرست مدیریت درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: زن باردار مبتلا به کرونا پس از ۳۸ روز بستری با همت و تلاش بی وقفه کادر درمان از مرگ نجات یافت.

بهتا صدیق بیان داشت: این زن باردار ۳۱ ساله که در هفته ۲۱ بارداری قرار داشت با علائم ابتلا به کرونا در بخش کووید ۱۹ مجتمع پیامبر اعظم (ص) بستری شد و سپس به علت شدت علائم به آی.سی.یو کووید انتقال یافت.

وی اظهارداشت: این زن باردار در سیر بستری تحت تهویه مکانیکی با ونتیلاتور و تراکئوستومی و مراقبت های تخصصی پزشکی و پرستاری قرار گرفت و در نهایت پس از ۳۸ روز بستری و جدال با بیماری با همت و تلاش بی وقفه کادر درمان، با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

سرپرست مدیریت امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان هرمزگان اعلام کرد: خدمات ارزشمند کادر درمان در بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مرکزهای درمانی سراسر استان ستودنی است.

دکتر صدیق با اشاره به اهمیت و حساسیت ویژه به حفظ سلامت مادران باردار در نظام توسعه سلامت ادامه داد: در شرایط بحرانی موجود، تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پزشکان و پرستاران تمامی بیمارستان های استان هرمزگان که منتهی به بهبود وضعیت بیماران، بویژه بیماران با شرایط خاص می شود جای قدردانی دارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید