آفتاب جنوب۲۴//

صبح امروز بیژن شبانکاره طی نشستی با رئیس تربیت بدنی پایگاه هوایی اظهار داشت: گلف یک رشته شاد و مفرح است و با افزایش تمرکز و خونسردی موجب تقویت توان تصمیم گیری در ورزشکار می شود.
وی افزود : گلف یک ورزش خانوادگی است و تمام افراد خانواده می توانند در هر رده سنی در کنار هم و حتی در منزل به این ورزش بپردازند .
مختار رحمانی رئیس تربیت بدنی پایگاه نهم شکاری شهیدخسرو عبدالکریمی عنوان کرد: با توجه به پروازهای خلبانان و اینکه افراد نظامی باید همیشه آماده در صحنه باشند و توانایی تصمیم گیری سریع و به موقع را داشته باشند راه اندازی زمین گلف و آموزش گلف به افراد نظامی و خانواده هایشان یک امر لازم می باشد.
امیر محسن حیدریان فرمانده کل پایگاه نهم شکاری شهیدخسرو عبدالکریمی با استقبال از راه اندازی و توسعه ورزش مهیج گلف در پایگاه اظهار داشت : ما باید ورزش را در فرهنگ و خانواده ها نهادینه کرده و ورزش باید جزو زندگی روزانه ما قرار گیرد، افراد نظامی با توجه به فشردگی و حساس بودن کارشان نیاز به ارامش و خونسردی زیادی دارند وما با همکاری هئیت گلف استان در حال مهیا کردن این بستر برای افراد نظامی تحت پوشش خود هستیم.
فرمانده کل پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی در پایان عنوان داشت: ما آمادگی لازم جهت راه اندازی زمین رنج گلف در پایگاه را داشته و امید است با همکاری هئیت گلف استان بتوانیم گامی جدی در راستای توسعه و پیشرفت ورزش استان و بخصوص ورزش شاد و مفرح گلف برداریم .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید