در ادامه سلسله برگزاری جشنواره “نخستین واژه؛ آب”، کارشناسان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با حضور در دبستان پیشگامان علوی ارزش و اهمیت آب را آموزش دادند.

غلامرضا دهقانی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در قالب برنامه های مختلف اقدام به آموزش و ترویج مصرف بهینه آب می کند که یکی از این برنامه ها “جشنواره نخستین واژه؛ آب” است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مدارس مقطع ابتدایی برگزار می شود.

وی با اشاره به حمایت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در برگزاری این جشنواره ادامه داد: در برگزاری جشنواره “نخستین واژه؛ آب” مدارس همکاری تنگاتنگی دارند که خوشبختانه در طول برگزاری این برنامه استقبال خوبی از سوی مدارس و دانش آموزان شده است.

به گفته دهقانی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، با حضور در مدارس، طریقه مصرف صحیح آب از سنین پایه را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: در ادامه سلسله برنامه های “جشنواره های نخستین واژه؛ آب” کارشناسان آبفا با حضور در دبستان پسرانه پیشگامان علوی بندرعباس، آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه دادند.

وی افزود: کارشناسان آبفا با حضور در این مدرسه، ضمن ارائه آموزش های تصویری، اقلامی از جمله کتاب و لوازم التحریر با مضمون و شعارهای صرفه جویی بین دانش آموزان توزیع کردند.

گفتنی است، جشنواره نخستین واژه در قالب حضور در مدارس و راه اندازی کارناوال در شرکت آب و فاضلاب هرمزگان پیش بینی شده و به صورت مستمر در مدارس در حال برگزاری است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید