پیام تبریک مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

متن پیام تبریک به شرح زیرمی باشد:

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،روز جهاد کشاورزی است، این هفته که در سال جاری مزین شده با شعار کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی، فرصت مناسبی است تا با مرور بر تجارب به دست آمده و تبیین پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در جهت جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی گام برداریم.
کشاورزى، اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید. ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه درخشان در زمینه کشاورزى بوده است.
کشاورزی به عنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
امروزه بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان یکی از بخش های بنیادین نظام اقتصادی کشور با بهره گیری از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص و و کارآمدترین تکنیک ها برای دستیابی به اهداف عالی خود که همانا استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است تلاش می کند.
اینجانب هفته جهادکشاورزی را به ریاست سازمان جهادکشاورزی و مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان زحمتکش استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

سیدمحمد نور موسوی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید