✅احداث تفرجگاه اقامتی، تفریحی و شهربازی در جاسک

استاندار هرمزگان گفت: با هدف استفاده عموم و نگهداری مناسب از بوستان جنگلی شهر جاسک، این پارک به نیروی دریایی واگذار می شود.

دکتر فریدون همتی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های شهر جاسک با تاکید بر حفظ منابع طبیعی شهر جاسک گفت: با استفاده از ظرفیت و امکانات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، این بوستان ۱۶هکتاری می تواند به مرکز تفریحی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی مناسبی برای شهروندان و گردشگران از جمله رستوران ، کافی شاپ ، پارک آبی ، رینگ دوچرخه سواری و سایر امکانات تفریحی تبدیل شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: طرح واگذاری بهره برداری و مدیریت این بوستان در کمیته فنی منابع طبیعی مصوب و هر چه زودتر قرارداد آن منعقد شود.

همتی با قدردانی از مشارکت امیر دریادار عباسی فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تعامل مناسب نیروهای نظامی با دولت در استان همواره به اقدامات بسیار خوبی در جهت رفاه حال مردم انجامیده است.

وی تاکید کرد: این بوستان باید هر چه سریعتر فعال و از این وضعیت فعلی خارج شود.

گفتنی است: عصر امروز جمعه ۲۱خردادماه استاندار هرمزگان و امیر عباسی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک از چند پروژه در دست احداث جاسک بازدید و در جهت همکاری دوطرفه برای رفع مشکلات آنان تبادل نظر شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید