فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: ۲تن ازسارقان آهن آلات شرکت فولاد هرمزگان در روستاهای اطراف بندرعباس دستگیر و از آنها ۲۵ تن سربار آهن و فولاد مسروقه از یک تریلر کشف شد.

سرهنگ تیمور دولتیاری روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت:  ضمن پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ، براساس برآوردهای کارشناسی انجام شده ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده سه میلیارد ریال است که سارقان قصد داشتند آنها را به سایر استان‌ها منتقل کنند.

وی اشاره کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز به صورت شبانه با خودرو وانت نیسان و استفاده از تاریکی هوا وارد محوطه شرکت فولاد هرمزگان شده و اقدام به سرقت آهن آلات می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس بیان داشت: در بررسی‌های اولیه محرز شد سارقان از طریق جاده خاکی خط لوله گاز به داخل محوطه شرکت فولاد هرمزگان نفوذ و اقدام به سرقت مقادیر زیادی سربارهای دپو شده در محوطه شرکت می‌کردند.

سرهنگ دولتیاری عنوان کرد: سارقان این اموال مسروقه را به یکی از روستای اطراف منتقل و در انبارهای ضایعاتی خود نگهداری کرده و قصد داشتند با خودرو تریلر محموله سرقتی را به استان‌های مجاور انتقال دهند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید