در میان ما و در این جامعه هستند افرادی که اگر از کارشان بپرسی می‌گویم برای آنها همان بس که آنها را سربازان گمنام مصلح آخرالزمان بدانیم و چه سعادتی بهتر از این.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با تعهد و عملکرد خود همواره خویش را در برابر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول می دانند و در بزنگاه ناامیدی،کاری می‌کنند کارستان که موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار نظام و مردم می‌شوند.
از مجاهدات خالصانه و حضور گمنامانه سربازان امام زمان (عج) در جای جای ایران اسلامی همیشه اثری هست و شهروندان امنیت و آرامش خودرا مدیون و مرهون مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی قهرمانانی می دانند که هرگز آنهارا نمی شناسند.

از مهمترین نیازهای هر کشوری امنیت پایدار است و کسانی هم هستند که نه‌تنها برای گذران زندگی خود، که برای فراهم کردن آرامش و آسایش دیگران جهت گذراندن زندگی و کسب معاش تلاش می‌کنند. در میان ما و در این جامعه هستند افرادی که اگر از کارشان بپرسی می‌گویم برای آنها همان بس که آنها را سربازان گمنام مصلح آخرالزمان بدانیم، همان‌هایی که مجاهدت‌ها و چشمان تیزبینشان، جمهوری اسلامی ایران را به امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان تبدیل کرده است و در گمنامی از این کشور محافظت می‌کنند و خواب را از چشم دشمنان ربوده و بر خلاف مردم که احساس امنیت می‌کنند، آن‌ها در خاک این کشور احساس ناامنی می‌کنند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) جمله‌ای آشنا برای همه هست که هر از گاهی توسط رسانه‌ها به گوش ما می‌رسد. چهار دهه هست که جهادگران عرصه امنیت با چشمانی بیدار و تیزبین، بدون منت و در عین گمنامی به مردم خدمت می‌کنند تا در سایه امنیتی که هست بدون دغدغه به زندگی روزمره بپردازند. اگر امروز من و شما در این کشور با آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم نباید فراموش کنیم افرادی هستند که شبانه‌روز خواب را از چشم دشمن گرفته‌اند و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند. آن‌ها هیچوقت به دنبال نام و نشان نبودند چرا که مزد کار خود را از امام زمان(عج) دریافت می‌کنند و چه سعادتی بهتر از این.

درواقع می توان گفت سربازان گمنام امام زمان زبده‌ترین نیروهایی هستند که وظیفه تأمین امنیت کشور را در مقابله با توطئه‌های بیگانگان و دشمنان علیه انقلاب اسلامی بر عهده دارند و همواره دشمنان را در انجام توطئه‌هایشان علیه انقلاب و کشور ناامید کرده‌اند. هفته «سربازان گمنام امام زمان (عج)» را تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

این گمنامی در حالی است که نظم ، امنیت ، ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا وابسته به مجاهدت قهرمانان گمنامی است که سربازی امام زمان نصیب و لایقشان است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید