بندرعباس – فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک قاتل متواری در شهرستان حاجی آباد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی وقوع یک فقره مرگ مشکوک، در یکی از روستاهای تابعه شهرستان حاجی آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: در ابتدا این گونه به نظر می‌رسید که متوفی به طور عادی فوت نموده است که پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و انجام کار پلیسی مشخص شد فرد مورد نظر توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار داشت: مأموران در ادامه تحقیقات به فردی مظنون و با هماهنگی مقام قضائی وی را به پلیس آگاهی احضار کردند و در تحقیقات بهعمل آمده ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که با توجه به حساسیت موضوع و با توجه به تناقضات موجود در اظهارات فرد مظنون، ظن مأموران به وقوع جنایت بیشتر شده و متهم مورد مصاحبه فنی و تخصصی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های لحظه‌ای و پافشاری کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از تکنیک‌های مصاحبه و بهره گیری از شیوه‌های خاص پلیسی این متهم ۲۵ ساله صراحتاً به قتل متوفی در اواخر آذرماه اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه قتل، با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید